Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Formativní evaluace výuky studenty
Makarov, Miroslav ; Hendl, Jan (vedoucí práce) ; Fialová, Ludmila (oponent)
Název: Formativní evaluace výuky studenty Cíle: Práce uvádí do konceptu formativní evaluace výuky studenty. Zabývá se jeho využitím v tělesné výchově, analyzuje obsah vybraných výzkumných prací z této oblasti. Metody: Jsou použity metody analýzy, srovnávání, indukce, dedukce a syntézy shromážděných poznatků. Diplomovou práci lze z metodologického hlediska označit za přehledovou práci obsahující prvky komparace. Výsledky: Stále se klade větší důraz na evaluaci sumativní, než na evaluaci formativní. Mezi odborníky nicméně panuje shoda, že formativní evaluace je důležitější. Byly nalezeny, setříděny, porovnány a popsány použitelné metody formativní evaluace. Zvláštní pozornost byla věnována aplikacím v tělesné výchově. Závěry: Formativní evaluace výuky studenty představuje přínosnou inovaci edukačního procesu. Výzkum možností tohoto typu účasti studentů je teprve na počátku. Klíčová slova Evaluace výuky, evaluace učitele, formativní evaluace, tělesná výchova, zpětná vazba, reflexe
Formativní evaluace výuky studenty
Makarov, Miroslav ; Hendl, Jan (vedoucí práce) ; Fialová, Ludmila (oponent)
Název: Formativní evaluace výuky studenty Cíle: Práce uvádí do konceptu formativní evaluace výuky studenty. Zabývá se jeho využitím v tělesné výchově, analyzuje obsah vybraných výzkumných prací z této oblasti. Metody: Jsou použity metody analýzy, srovnávání, indukce, dedukce a syntézy shromážděných poznatků. Diplomovou práci lze z metodologického hlediska označit za přehledovou práci obsahující prvky komparace. Výsledky: Stále se klade větší důraz na evaluaci sumativní, než na evaluaci formativní. Mezi odborníky nicméně panuje shoda, že formativní evaluace je důležitější. Byly nalezeny, setříděny, porovnány a popsány použitelné metody formativní evaluace. Zvláštní pozornost byla věnována aplikacím v tělesné výchově. Závěry: Formativní evaluace výuky studenty představuje přínosnou inovaci edukačního procesu. Výzkum možností tohoto typu účasti studentů je teprve na počátku. Klíčová slova Evaluace výuky, evaluace učitele, formativní evaluace, tělesná výchova, zpětná vazba, reflexe

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.